bleed purple

Onze cultuur bestaat uit een dynamische mix van verschillende elementen. Alles begint met een gedeelde visie en missie en reikt tot het DNA van onze werknemers, franchisenemers en partners. Ons credo luidt: “Bleed purple!” Velen van ons gaan zelfs verder en markeren zichzelf met het Anytime Fitness-logo met de hardloper.

Onze visie is verstrekkend en ambitieus ondanks de eenvoudige formulering, en dient als leidraad bij onze dagelijkse handelingen.

Vergroot je zelfvertrouwen.

Je denkt misschien: "Waarom zou een fitnessbedrijf geven om zelfvertrouwen?" Heel eenvoudig. We kunnen ons niets belangrijkers indenken, vooral wanneer het gaat om het bereiken van gezondheids- en fitnessdoelstellingen of om eigendom van een bedrijf dat een verschil maakt in iemands leven.

Zelfvertrouwen is van hoofdbelang voor alles wat men doet, en kan het verschil betekenen tussen succes en mislukking, positivisme of negativisme, geluk of verdriet.

Ten slotte bepaalt zelfvertrouwen wat mensen van zichzelf en hun waarde denken. En mensen helpen zich beter te voelen over zichzelf is precies wat bij ons centraal staat.